torsdag 18 oktober 2012

What to do...?

Ja, det är frågan. Vad ska vi hitta på idag. Neo är just nu på dagis och Ellie ligger och sover. Jag ska med gå upp och sova en stund om jag hinner. Sitter ju här nu :). Känns inte som man hinner med så mycket på dagarna mer än att plocka undan, tvätta (som vi gör varje J.... dag), leka, mysa och vara ute. Det är sistnämda är ju helt underbart men det första är ju så tråkigt. Sen är det dags att gå lägga sig igen.
Jag ska iväg och träna lite senare, får se vad vi ska köra idag. Igår tränade jag inget alls för hade så ont i kroppen. Min kropp har ju fått en chock nu när jag börjat träna på riktigt. Innan sprang jag ju bara på mitt löpband och nej det är inte fy skam men det är inget emot ett spinning pass har jag märkt.
Nu ska jag upp och lägga mig bredvid min lilla sessa en stund innan hon vaknar och vill ha lite mat.

Ha en mysig dag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar